Новини. Фотогалерея


 13 листопада весь світ відзначає Всесвітній день доброти (World Kindness Day). 



Саме в цей день у 1998 році Всесвітній рух доброти провів свою першу конференцію в Токіо. До організації  вступили волонтери і добровольці з Австралії, Канади, Японії, Таїланду, Сінгапуру, Великобританії, США, а пізніше приєдналися й інші країни. Учасники Руху творять добро по всьому світу, тим самим надихаючи мільйони людей на хороші вчинки. Вони затвердили свою «Декларацію доброти», згідно з якою мета об’єднання - «створити добріший і наповнений  співчуттям світ». 
У свята за час його існування з’явилися свої традиції. В День Доброти, крім добрих посмішок і справ, прийнято дарувати знайомим і незнайомим людям квіти (наприклад, у Сінгапурі – маргаритки і гербери). А спеціально для цього Дня французький художник Оріль (Aurele) створив символ – відкрите серце.
Всесвітній день доброти насамперед потрібен для того, щоб нагадати про мораль і людяність, про чуйність і взаємодопомогу. 
Виховну година онлайн для учнів 6-А класу "Промені добра", присвячена Всесвітньому дню Доброти. Метою якого є формування духовно-моральних якостей здобувачів освіти через вивчення поняття "доброта". Завдання:   вчити нести добро іншим через добрі справи; сприяти вихованню активної життєвої позиції, людяності, чесності, милосердя, доброти.







Засідання кафедри психології 11.11.21. Висвітлення питання "Розвиток емоційного інтелекту у підлітковому віці. Збереження психоемоційного здоров’я  здобувачів освіти, вчителів"






Гурток "Вирішення конфліктів мирним шляхом" 6-А клас

В основі програми «Вирішення конфліктів мирним шляхом. Базові навички медіації» лежить ідея, яка передбачає формування у здобувачів освіти вміння ефективно вирішувати конфлікти, бути толерантними до думки інших, протистояти насильству, булінгу, дискримінації в колективі, брати відповідальність за побудову миру, дотримуватися рівних прав чоловіків/хлопців та жінок/дівчат. Відтак, концептуальна ідея Програми передбачає формування у здобувачів освіти вміння мирно вирішувати конфлікти, керуватися загальнолюдськими цінностями у спілкуванні з іншими, пропагуючи ідеї миробудування та медіації. У змісті Програми зроблено акцент на формуванні таких життєвих навичок: ефективна комунікація, управління конфліктами, толерантність, недискримінація, управління емоціями, формування ненасильницької поведінки, цінностей тощо. 

Гурток "Вирішення конфліктів мирним шляхом" здобувачі освіти 5-х класів

Заняття з елементами тренінгу «Світ моїх емоцій»

Заняття з елементами тренінгу «Ключ до успіху»

Мета: поглиблення знайомства з колом інтересів учасників; інформування учасників про характеристики успішної людини; формування вміння керувати своїми емоціями та почуттями.




Гра "Незаселений острів"

Мета: діагностика і відпрацювання способів, стилів взаємодії, психологічних умінь, необхідних для ефективного вирішення поставленої задачі.

 

Тиждень психології в ліцеї 

«Психологія – інструмент, яким працюють  в майстерні педагогіки»

              Тиждень психології  зайняв своє місце серед інших предметних тижнів, оскільки з психологією пов’язаний увесь навчально-виховний процес.

Предметний тиждень із психології був  організований  з метою реалізації психологічного супроводу, розширення і поглиблення знань здобувачів освіти з психології, популяризації психології як науки, розвитку в них інтересу до цієї науки, збагачення знань про внутрішній світ власної особистості та особистості інших людей, прагнення до самопізнання, розкриття творчого потенціалу школярів, створення позитивного емоційного настрою. Під час тижня проводилися заходи, що охопили  різні види діяльності: конкурси, ігри, тренінгові заняття, лекції, презентації, години спілкування, анкетування, тестування, виставки малюнків та плакатів. Участь приймали  учні, вчителі і батьки. Тиждень планувався завчасно, так як він потребує ретельної підготовки. До роботи залучилися практичні психологи та соціальний педагог, класні керівники, учні різних вікових категорій. Вибралася тематика тижня, склався план, розроблені  заходи для учнів усіх класів ліцею. Враховуються вікові та індивідуальні особливості школярів.

       


В бібліотеці ліцею була організована виставка психологічної літератури. 

 «Усі люди мають недоліки – хто більші, хто менші. Ось чому і дружба, і допомога, і спілкування було б неможливими, якби не існувало між нами взаємної  терпимості»  під таким девізом розпочався перший день  тижня психології  - День Толерантності.

        Заняття з елементами тренінгу в 5-А, 5-Б, 6-Б, 7-А, 7-Б,  9-А сприяли  формуванню ціннісних установок та  навичок толерантної поведінки, стимулювали   уяву учнів у пошуках власного розуміння толерантності; розвивали  навички спілкування з іншими людьми, взаємодії з ними на основі співчуття, доброзичливості, і взаєморозуміння; вихованню  спостережливості, уваги до інших людей.  П’ятикласники створили «Дерево Толерантності»,  на якому кожний листочок – це риса толерантної особистості.

        « Друг не той, що медом маже, а той, хто правду каже»,  - саме під таким девізом  проведено тренінгові заняття серед учнів  6-х класів. Шестикласники  «виростили» Дерево Дружби. Заняття надало змогу поглибити і розширити  поняття «дружба», прищепити учням повагу до цінностей дружби і толерантного  ставлення до оточуючих, сприяли розвитку критичного ставлення до себе і своїх особистісних якостей,  терпимості й коректності при спілкуванні з друзями. Долонька кожного учня сприяла виникненню дружніх стосунків між дітьми, стверджувала любов та повагу до друзів.

       Започаткована  серед учнів 5-7 класів гра «Таємний друг» з метою ощасливити свого друга, але так, щоб він  не здогадався, хто робить йому сюрпризи.  Це навіть не гра, а ВІРУС, який передавався від учня  до учня. Характерними симптомами захворювання були: посмішка, постійний стан радості, бажання непомітно зробити комусь приємність, очікування що сьогодні    трапиться щось особливе.  

        В День посмішки і гарного настрою  проведено фоторепортаж "Подаруй посмішку світу». 

       Діти дарували свої посмішки та намальовані ними смайли з метою зробити світ добрішим, створення позитивної атмосфери у закладі.

       Паралелі 6-х класів працювали над антистресовими  розмальовками. А паралелі 7-А і 7-В  класів створили панно «Якби мій клас був садом».

Організована і проведена "Терапія кольорів" для учнів і вчителів з метою виявлення за допомогою кольору настрою,  з яким діти і вчителі приходять до школи.

День відкритості і тактовності пройшов під девізом « Ми різні  -  ми рівні».

     З учнями 9-х, 11-х класів  проведені години психолога  «Індивідуально-психологічні особливості та професійне самовизначення».

      Вищою  формою діалогу вибрано лист  самому собі, складений  психологами. Учням  9-х, 10-х класів запропоновано написати  листа самим собі,  запечатати його і віддати на  зберігання психологічній службі. Конфіденційність оговорювалась  особливо.  Даний вид роботи дозволяє зачепити глибинні  почуття і емоції учасників. Вони занурилися в особисті  переживання, акцентували  увагу на актуальних цінностях і подіях, вчилися виділяти  головне,  перебуваючи в стані  щирого діалогу з собою.  

     Чим щиріші і   більш відкриті були учні при написанні листа,  тим  показовими  в кінці року  будуть особистісні зміни в структурі своєї особистості.

      З метою розширення знань про науку психологію, розвитку самопізнання, сприянню  особистісному росту  дітям  запропоновано  висловити свою думку: чи актуальними є на сьогоднішній день думки психологів Уільяма Джемса, Альфреда Адлера, Карла Густав Юнга, Зигмунда Фрейда. Інтерв'ю з великими психологами « Твоя думка» письмово коментували   учні  9-Б, 8-А, 8-В, 11-А, 11-Б класів.

Для вчителів ліцею були запропоновані проективні тести:

"Що про Вас розкаже обрана філіжанка кави"

Тест "Куди приведе Вас життєва дорога"

Проективний психологічний тест "Прогулянка лісом"

Тест  "Гра з підсвідомість. Що для Вас насправді важливо"

Проведений сеанс - студія психологічного розвантаження для вчителів.

З метою покращення психологічного стану педагогів.

 Підгготували: Чухрай Н.П.

                          Сухоцька Л.В.

 

 

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Авторські програми

       Програма тренінгу «Я в ролі скульптора свого успіху»